Digitaalinen mainospinta

- kosketuksella tai ilman

 Ostosikkunan ShopperScreen-ratkaisut kiinteällä leasingmaksulla, yhteistyössä johtavien luovien mainostoimistojen kanssa.

Ostosikkuna tarjoaa teknologian, mikä mullistaa tavan esittää sisältöä -ikkunapinnasta tulee itsestään kosketuksella toimiva näyttöpinta. Tarjoamamme tekniikka antaa paremman käytettävyyden, tarkkuuden sekä nopeamman vasteajan kosketuksesta: yksinkertaisesti saumattoman ja aidosti kosketuksella toimivan ikkunanäytön.

Ostosikkuna avaa uusia luovia tapoja mainostaa

Tarjoamme näyttöratkaisuja, jotka mahdollistavat uusia tapoja mainostaa ja tavoittaa asiakkaita. Tästä esimerkkinä kevyt ja nopeasti kasattava Digitaalinen Roll up luo mahdollisuuden esittää virtuaalisia tapahtumia ketjutasolla reaaliaikaisesti: Keikat, kirjojen, elokuvien yms. julkaisutapahtumat tavoittavat samanaikaisesti kaikki myymälät ja muut tapahtumapaikat maanlaajuisesti.

Rullautuva ikkunanäyttö avaa mahdollisuuden muuttaa näyteikkuna parissakymmenessä sekunnissa suureksi liikkuvan kuvan pinnaksi. Näyttö voidaan myös ajastaa niin, että liikkeen sulkemisajan jälkeen ikkunan eteen laskeutuu automaattisesti mainosnäyttö. Siihen voidaan liittää myös interaktiivisia toiminnallisuuksia, kuten verkkokauppa tai tuotteiden selausnäkymä.

Erottaudu

Uniikin näytön avulla erottaudut ja tavoitat paremmin asiakkaasi. Voit hyödyntää digitaalisia näyttöpintojamme omien tuotteiden ja palvelujen myynnin vauhdittajana mm. mainoskampanjoissa, brändimainonnassa tai vaikkapa laajennettujen todellisuuksien hyödyntämisessä (kännykkä ja QR-koodit)

Tuo interaktiivinen ulottuvuus

Näyttöpinnan voi tilata samantien myös interaktiivisena, mikä mahdollistaa verkkokaupan, tuoteselauksen tai jonkun muun halutun ominaisuuden viemisen ikkunaan tai mihin tahansa lasipintaan -sama pinta toimii mainosnäyttönä ja interaktiivinen käyttöliittymä aktivoituu ruutua hipaisemalla

Tarjoamme rohkeasti asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä jotain sellaista, mitä koskaan aikaisemmin Suomessa ei ole tehty ja koettu markkinoinnin saralla.

CASE: ELISA KULMA

Tästä osoituksena Elisa Kulman Jouluikkunaan tekemämme interaktiivinen hologrammi, mikä palkittiin Grand One-gaalassa parhaana totetuksena sekä parhanaana digitaalisen ulkomainoksena. Asiakkaat ja ohikulkijat pääsivät itse vaikuttamaan reaaliajasssa ikkunassa näkyvään sisältöön. Julkaisu oli menestys ja ikkuna tavoitti yhteensä yli 200 000 kävijää ja kampanjan kokonaisnäkyvyys oli 1,2 miljoonaa silmäparia . Elisan markkinointijohtajan mukaan: “Tavoitteena oli saada ihmiset puhumaan ja viihtymään. Erityistä siinä on se interaktio. Ihminen voi tulla ikkunalle ja valita sisältöjä”, Wirtanen sanoo.” Pelkästään julkaisuhetkenä Mikael ’MG’ Gabriel-Facebook fanisivuston kautta saatu livenäkyvyys oli 161 000 katselukertaa. Sen lisäksi  kampanja saavutti  tuhansia tykkäyksiä ja satoja positiivisia kommentteja.

Mainosnäytöt

Kehyksetön ikkunapintanäyttö

Kehyksetön ikkunanäyttö erottautuu hyvin perinteisistä ja tylsistä monitoreista. Näyttö toimii todellisena katseen vangitsijana -se ikään kuin leijuu ikkunan pinnassa. Koska kuva muodostuu suoraan ikkunapintaan, niin se vähentää heijastusta ja näkyy hyvin jopa päivän valossa.

Muotoon leikatut näytöt

Näyttö voi olla myös haluttuun muotoinen. Muotona voi olla esimerkiksi yrityksen logo, kanta-asiakaskortti tai vaikkapa kuvassa näkyvä pyöreä pallo. Valittu muoto mahdollistaa erimuotoisten figuurien tai tuotteiden esittämisen täysin uudella tavalla.

Myymälän mainosnäyttö

Suuretkin videoseinät voidaan toteuttaa täysin saumattomasti -ikäviä kehyksiä ei enää tarvitse. Videoseinien näyttöpaneeleille tyypillinen ja ikävä epätasainen kulumisongelma poistuu. Kuva on aina tasalaatuinen ja saumaton.

ShopperScreen näyttöpinta kestää hyvin myös kirkasta myymälävalaistusta ja säilyttää hyvin kontrastin, kuten kuvasta voi nähdä.

Rullautuvat näytöt

Roll down näyttö

Rullattavuuden ansiosta näyteikkuna voi toimia mainosnäyttönä ajastetusti esim. kampanjoita mukaillen. Vakioidut kampanjat voidaan ajastaa markkinointivuosikellon mukaisesti.

Näyteikkunaan asetetut tuotteet voivat olla siis perinteiseen tapaan esillä ja näyttö laskeutuu alas vasta mainosten ajaksi. Näin sen nykyinen rooli ja tehtävä perinteisenä näyteikkunana säilyy ennallaan.

Digitaalinen Roll up mainosnäyttö

Suuri kuva, missä vaan, pystytys viidessä minuutissa.

ShopperScreen toi markkinoille Digitaalisen roll up screenin, joka kulkee mukanasi minne haluat. Keksintö mahdollistaa täysin uusia tapoja mainostaa ja enää ei tarvitse tulostaaa uutta mainospintaa aina uudestaan -digitaalisuuden ansiosta sisältö on päivitettävissä myös julkaisun jälkeen.

Tuote sisältää ylös vedettävän 95″ taustaprojisointipinnan koteloituna ja lattiatasoon screenin taakse sijoitettavan projektoritelineen. Tuotetta voidaan käyttää suurten kuvapintojen pystyttämiseen mm. messuilla ja esiintymislavoilla.

Interaktiiviset näytöt

Interaktiivinen näyteikkuna

Ikkunan pintaan muodostuva kuva mahdollistaa ensimmäistä kertaa aidosti helppokäyttöisen, kosketuksella toimivien sovelluksien viemisen ikkunaan. Kosketusnäyttö on tarkempi ja reagoi perinteisiä monitorinäyttöjä nopeammin.

Interaktiivinen hologrammi

Hologrammin avulla saadaan luotua illuusio kolmiulotteisuudesta -henkilöt ja hahmot näyttävät erehdyttästi eläviltä, ikään kuin ne olisivat oikeasti olemassa ikkunan takana. Tämä kaikki yhdistettynä interaktiiviseen, kosketuksella ohjattavaan ikkunpintaan muodostavat elämyksen, joka varmasti jää asiakkaiden mieleen. 

Kävijä pystyy itse vaikuttamaan ikkunassa esitettäviin sisältöihin. Mainostajalle hologrammi näyttö on hauska ja uudenlainen tapa herättää positiivisia brändimielikuvia yrityksestä, sen tuotteista ja palveluista.

Medianäytöt

Ikkunamedianäyttö

Edistyksellisen ja valovoimaisen kuvapinnan ansiosta tekniikkaamme voidaan käyttää myös mediamyynnissä.

Kuva on paljon silmää miellyttävämpi ja sen tarkkuus mahdollistaa myös lähietäisyydeltä hyvän katselukokemuksen. Tasalaatuisen kuvan ansiosta näyttö sopii paremmmin maisema-arkkitehtuuriin sekä ympäristökuvaan kuin tyypillisesti käytetyt led-screenit, missä valo on pistemäinen ja silmiä häikäisevä.

Kuva on Järvenpään keskustassa sijaitsevan kauppakeskuksen ikkunan 130″-medianäytöstä.