Reagoi kosketukseen ja liikkeeseen

Interaktiivinen näyteikkuna

Interaktiivinen ikkuna sisältää kosketuksella toimivan näyttöpaneelin tai ShopperScreen- ja kosketuskalvon sekä digital signage playerin. Lopputulos on kestävä ja turvallinen, sillä kalvot asennetaan lasien väliin. Ikkunan pintaan muodostuvan kuvan ansiosta käyttäjäkokemus on miellyttävä, sillä kosketusnäyttö on tarkempi ja reagoi perinteisiä monitorinäyttöjä paremmin.

NÄYTÖN KOKO 50″ – 120″

Näytön kokovalintaan vaikuttavat mm. vaatimukset kuvan kirkkauteen ja tarkkuuteen. Sen lisäksi tilan luomat edellytykset ja esteettömyys vaikuttavat valintoja tehdessä. Asiantuntijamme tulevat mielellään paikan päälle tekemään arvion suositeltavasta kokoonpanosta.

KOSKETUSKALVO 20″ – 100″

Kosketukseen reagoiva pinta voi halutessaan olla koko näytön kokoinen. Käyttäjäkokemuksen pohjalta suosittelemme 50″ kosketuskalvoa.

Hinnat, etenkin suurissa näytöissä ovat usein moninkertaisia (led- ja näyttöpaneelit) ShopperScreeniin verrattuna. Pyydä tarjous!

“Interaktiivinen näyteikkuna mahdollistaa kaikkien tuotteiden esilletuonnin ja liikkeen aukioloajan 24/7.”

Interaktiivinen hologrammi

Hologrammin avulla saadaan luotua illuusio kolmiulotteisuudesta -henkilöt ja hahmot näyttävät lähes aidoilta, ikään kuin ne olisivat oikeasti olemassa ikkunan takana.

Tämä kaikki yhdistettynä interaktiiviseen,
kosketuksella ohjattavaan ikkunapintaan muodostavat yhdessä elämyksen, missä kävijä pystyy itse vaikuttamaan ikkunassa esitettäviin sisältöihin.

“Herätä haluamasi henkilöhahmo eloon tai esiinny livenä useammassa paikassa yhtä aikaa. Hologrammi mahdollistaa häkellyttävällä tavalla virtuaalitodellisuuden. Tämä kaikki yhdistettynä interaktiivisuuteen luo ennennäkemättömiä elämyksiä, jotka jäävät elämään asiakkaiden tarinoissa”

Interaktiivinen kosketuspöytä 55"

Näyttävä ja tyylikäs kosketukseen reagoiva pöytä. Pöydän rungon saa halutulla puumateriaalilla ja yrityksen brändin väreillä. Pöydän pinta on karkaistua lasia, jossa ShopperScreen näyttö- ja kosketuskalvo. Uniikki ja laadukas kokonaisuus erottautuu edukseen muovisen ja halvan näköisistä Kiinalaisista kosketuspöydistä.

Interaktiivinen pöytä lanseerattiin Ecommercen myymälämessuilla Helsingissä (maaliskuu 2018)