Digitaalinen pinta elämyksiin, myyntiin ja mainostamiseen

- kosketuksella tai ilman

 ShopperScreen Digital Signage ratkaisut kiinteällä leasingmaksulla, yhteistyössä johtavien luovien mainostoimistojen kanssa.

Ostosikkuna tarjoaa teknologian, mikä muuttaa tavan esittää sisältöä -lasista tai muusta projisoidusta pinnasta tulee käyttäjän kosketukseen ja liikkeeseen reagoiva pinta. Paremman käytettävyyden, tarkkuuden sekä nopeamman vasteajan kosketuksesta: yksinkertaisesti saumattoman ja aukottomasti kosketuksella toimivan näytön.

Elämyksellisyys takaa asiakkaasi viihtyvyyden

Digitalisaatio on mahdollisuus. Sen avulla luodaan myymälään ympäristö ja ilmapiiri, missä asiakkaat viihtyvät  ja tulevat mielellään uudestaan. Digitalisoitumisen myötä myös raja verkkokaupan ja fyysisen myymälän välillä hämärtyy. Vielä vähän aikaa sitten puhuttiin kivijalkamyymälöiden kuolemasta, mutta nyt samat perinteisten myymälöiden tuhoa ennustaneet tahot kertovat uutisia kivijalkamyymälöiden uudesta tulemisesta.  Esimerkiksi verkkokaupan jättiläiset Amazon ja eBay ovat avanneet omat kivijalkamyymälänsä verkkokaupan tueksi.

Myymälöiden elämyksellisyys on nyt parhaillaan tekemässä läpimurtoaan, missä asiakkaan viihtyvyys on keskiössä: mitä parempi asiakaskokemus, sitä enemmän myyntiä!

Tämän hetken suosituin trendi maailmalla on “fun tech” siinä hyödynnetään teknologiaa asiakkaiden viihtymisen ja elämysten luojana. Esimerkkinä tästä toteuttamamme Elisa Kulman MG-Hologrammi. Projisointitekniikka mahdollistaa erittäin näyttävät ja mieleenpainuvat elämykset. Projisoinnin avulla voidaan muun muassa tuoda lisättyä todellisuutta fyysisen tuotteen yhteyteen. Esimerkiksi kännyköiden yhteydessä voi olla projisoituna lisätietoa puhelimen teknisistä ominaisuuksista elokuvista tutuilla tekniikoilla.

Ostosikkuna avaa uusia, luovia tapoja mainostaa

Tarjoamme Digital signage näyttöratkaisuja, jotka mahdollistavat uusia tapoja mainostaa ja tavoittaa asiakkaita. Tästä esimerkkinä kevyt ja nopeasti kasattava Digitaalinen Roll up luo mahdollisuuden esittää virtuaalisia tapahtumia ketjutasolla reaaliaikaisesti: Keikat, kirjojen, elokuvien yms. julkaisutapahtumat tavoittavat samanaikaisesti kaikki myymälät ja muut tapahtumapaikat maanlaajuisesti.

Rullautuva ikkunanäyttö avaa mahdollisuuden muuttaa näyteikkuna hetkessä suureksi liikkuvan kuvan pinnaksi. Näyttö voidaan myös ajastaa niin, että liikkeen sulkemisajan jälkeen ikkunan eteen laskeutuu automaattisesti mainosnäyttö. Siihen voidaan liittää myös interaktiivisia toiminnallisuuksia, kuten verkkokauppa tai tuotteiden selausnäkymä.