Mikael Gabriel Hologrammi

Tarjoamme rohkeasti asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä jotain sellaista, mitä koskaan aikaisemmin Suomessa ei ole tehty ja koettu markkinoinnin saralla.

CASE: ELISA KULMA


Ostosikkuna toteutti Elisa Kulman Jouluikkunaan  interaktiivisen hologrammin, mikä palkittiin vuosittaisessa Grand One-gaalassa parhaana toteutuksena sekä parhaana digitaalisena ulkomainoksena vuonna 2017. Ostosikkuna vastasi teknisestä toteutuksesta sekä interaktiivisesta käyttöliittymästä.

Asiakkaat ja ohikulkijat pääsivät itse vaikuttamaan reaaliajasssa ikkunassa näkyvään sisältöön. Julkaisu oli menestys ja ikkuna tavoitti yhteensä yli 200 000 kävijää ja kampanjan kokonaisnäkyvyys oli 1,2 miljoonaa silmäparia.

Jo julkaisuhetkellä Mikael ’MG’ Gabriel-Facebook fanisivuston kautta saatu livenäkyvyys oli 161 000 katselukertaa. Sen lisäksi  kampanja saavutti tuhansia tykkäyksiä ja satoja positiivisia kommentteja.

“Tavoitteena oli saada ihmiset puhumaan ja viihtymään. Erityistä siinä on se interaktio: ihminen voi tulla ikkunalle ja valita sisältöjä”

-Tomi Wirtanen, markkinointijohtaja, Elisa Oyj